TOUR COUNTDOWN
  • 00

    Dagen

  • :
  • 00

    Uren

  • :
  • 00

    Min

  • :
  • 00

    Sec

Sponsor info

            

       

Gaat u (weer) mee als sponsor van de Ome Joop’s Tour 2017?

Geachte (toekomstige) sponsor,

Een leefbare samenleving is actueler dan ooit. Iedereen wil hieraan een positieve bijdrage leveren. Wie investeert in een leefbare samenleving doet dit voor een betere toekomst. Wie investeert in de jeugd, investeert in de toekomst.  Dit is makkelijker dan u denkt!  Het succes van investeren in de jeugd is geen kwestie van dikke studies en rapporten, maar komt aan op gedrevenheid. Gedrevenheid van mensen zoals u!

Al 67 jaar heeft de Ome Joop’s Tour een sleutel voor succes in handen om effectief te investeren in de jeugd. Het motto daarbij is ‘DOEN’.  En ook dit jaar kunnen basisschoolkinderen (jongens en meisjes) van 10 tot en met 12 jaar, uit een kwetsbare maar belangrijke doelgroep, samen fietsen door Nederland. Het betekent veel voor deze kinderen. Even weg uit de dagelijkse problemen en thuissituatie. Gewoon vakantie vieren samen met leeftijdsgenootjes. Ze leren in deze fietsvakantie een andere wereld kennen. Maar ook veelal andere normen en waarden, onmisbaar in de huidige maatschappij en dus voor hun toekomst. In het kielzog van de kinderen volgt een karavaan van verzorgers, helpers en begeleiders.

Gedrevenheid en inzet van vrijwilligers en kinderen is onbetaalbaar!

Veel sponsors, zoals uw bedrijf/organisatie/gemeente hebben al oog voor de succesformule van de grootse jeugdronde van Nederland. U laat zien dat het zeker de moeite waard is om in onze jeugd te investeren  en een steentje bij te dragen aan een leefbare samenleving. Dankzij sponsors zoals u kunnen de kinderen uit onze doelgroep voor een minimale bijdrage deelnemen aan een unieke fietsvakantie. Voor de organisatie van de Ome Joop’s Tour, die geheel afhankelijk is van subsidies, fondsen en sponsoring  is uw financiële steun blijvend onmisbaar. Sponsoren, maar ook de gemeentes waar de Tourkaravaan neerstrijkt, zijn trots op de Tour en velen steunen ons al heel wat jaren!

Om ook dit jaar de Ome Joop’s Tour weer te laten rijden doen wij (opnieuw) een hartelijk beroep op uw bedrijf/organisatie. Wij willen u vragen of u een sponsorbedrag, of een deel van uw reclamebudget, aan Ome Joop’s Tour  wilt besteden om kinderen een onvergetelijke fietsvakantie te bezorgen. De 67e editie wordt gehouden van zondag 23 juli t/m woensdag 2 augustus 2017

 

Graag maken wij u attent op diverse sponsormogelijkheden voor de Tour van 2017 

 

Cat. 1  Supersponsor     > € 2.000,00

             Hiervan is sprake indien uw bijdrage minimaal € 2.000,- is.

 

·       Naamsvermelding, advertentie en/of logo in ons programmaboek

·       Activiteit mede mogelijk gemaakt door …

·       Naamsvermelding/logo met link op onze website.

·       Logo op OJT Evenementenbus

·       Sponsorvlag of spandoek (door u aangeleverd) bij de finish.

·       U ontvangt een aandenken

 

 

Cat. 2    Ploegsponsor      

                                    U adopteert een wielerploeg van 6 jongens of meisjes. Zij vertegenwoordigen uw bedrijf/organisatie tijdens de gehele tour.                  

                                                                                 € 1.500,00   (inclusief 12 wielershirts)*

                                                                                 € 1.200,00   (exclusief 12 wielershirts)**  

 

·       * Wij dragen zorg voor 12 wielershirts inclusief bedrukking met uw bedrijfslogo.

·       ** De wielershirts van vorig jaar zijn nog in goede staat of u zorgt zelf voor 12 wielershirts in overleg met de OJT.

·       Naamsvermelding, advertentie en/of logo in ons programmaboek.

·       Naamsvermelding/logo met link op onze website.

·       Logo op OJT Evenementenbus

·       Sponsorvlag of spandoek (door u aangeleverd) bij de finish.

·       U ontvangt een ploegfoto van uw gesponsorde wielerploeg voor eigen promotie

 

Cat. 3  Goederen- /Diensten/Productsponsor

                                 U stelt goederen/producten of diensten beschikbaar, die wij voorafgaand, na of tijdens het evenement mogen gebruiken.                 

                     

Ø  Drank                                     

Ø  Maaltijden

Ø  Lunchpakketten

Ø  Etenswaren/snoep

Ø  Schoonmaakartikelen

                         Ø  Promotieartikelen

                        Ø  Technisch materialen

                        Ø  Faciltair materiaal

                        Ø  Ondersteuning in diensten

                        Ø  Anders……

 

 

·       Naamsvermelding, advertentie en/of logo in ons programmaboek

·       Naamsvermelding/logo met link op onze website.

·       Mogelijkheid voor reklame op onze OJT Evenementenbus

 

            Cat. 4  Brandstof- /voertuigsponsor

                         Tijdens de tour hebben wij een aantal voertuigen nodig o.a. jurywagens, karavaanauto, bezemwagen, opvangbusjes, truck met oplegger, vulniswagen, kleine vrachtauto’s, koel-wagen/-triailer, personenbusjes, motoren etc. etc. om de karavaan veilig van A naar B te brengen. Sommige rijden rechtsreeks van lokatie naar lokatie en rijden samen met de kinderen en begeleiders op de fiets mee in de stoet. Uw voertuig die u beschikbaar stelt, beschikken wij graag (indien nodig) een aantal dagen voorafgaand aan de tour, omdat er                het nodige in-, op- en/of afgebouwd moet worden. Denk bijv. aan communicatiemiddellen en reklame uitingen. Uiteraard gebeurd dit in nauw overleg met u.

 

·       Naamsvermelding, advertentie en/of logo in ons programmaboek

·       Naamsvermelding/logo met link op onze website.

·       Mogelijkheid tot reklame op de voertuig

·       U ontvangt een aandenken.

 

 

Cat. 5  Reclameuiting OJT Evenementen Bus       € 350,00  formaat 50x10cm

              Voor een periode van 1 jaar kunt u uw bedrijfslogo plaatsen op deze bus.

              Tijdens de tour fungeert deze bus als centraal secretariaat en communicatiewagen. Deze bus is voorzien van diverse facilitaire gemakken en kan naast de tour worden ingezet bij uw evenement.

 

·       Naamsvermelding

·       logo in op de OJT Evenenementenbus

·       Naamsvermelding op onze website

 

Cat. 6  Drukwerk en advertentie programmaboek          

              Jaarlijks wordt er een A4 full color programmaboek uitgegeven. De oplage is ca. 700 stuks en wodt verstuurd naar alle deelnemers, (sponsor)relaties, gemeenten, sporthallen, vrijwilligers en hen die de Ome Joop’s Tour een warm hart toedragen. Hierin wordt informatie gegeven over o.a. de (samenstelling) wielerploegen, aanmoedigingen van alle gemeenten waar wij te gast zijn en alle relevante informatie voor de deelnemers en hun ouders/verzorgers. U kunt een advertentietekst plaatsen en steunt op deze manier de organisatie.       

 

·       Hele pagina A4          € 500,00        

·       Halve pagina             € 300,00

·       Kwart pagina             € 200,00

 

Cat. 7  Donateur/Supporter/Vriend OJT (minimaal € 50,00 voor 1 jaar)

                    U wordt Supporter/Vriend/Donateur voor minimaal één jaar en de periode loopt van januari tot december,  oftewel een actief tour jaar. U krijgt een naamsvermelding in ons programmaboek en op onze website.

 

·     Indien gewenst ontvangt iedere sponsor tijdens de tour regelmatig een link naar een tourverslag oponzewebsite en/of Facebook. Ook kunt u op sommige momenten de tour zelfs live volgen via Facebook.

·     U ontvangt een uitnodiging de start en finish bij te wonen.

 

Uiteraard zijn bovengenoemde mogelijkheden verre van compleet en zijn andere mogelijkheden te allen tijde bespreekbaar. Voor een sponsorpakket toegespitst op uw specifieke wensen, willen wij graag met u rond de tafel.

Wij hopen dat u ook dit jaar positief zult reageren op ons verzoek en zien graag uw reactie met belangstelling tegemoet. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via het secretariaat secretariaat@omejoopstour.nl.

Met vriendelijke groet,

Stichting Ome Joop’s Tour

Marcel Legerstee

Voorzitter